سری ۲۷ از بهترین کلیپهای کاشت و طراحی ناخن را در زیر می توانید مشاهده کنید .
برای انجام عملی همه این کاشتها هم می توانید به مرکز کاشت ناخن آرزو مراجعه کنید.(۰۹۱۲۷۰۰۹۲۵۶)
اگر شما دنبال آموزش آرابشگری زنانه هستید می توانید از همه دوره های اموزش آرایشگری کلبه آرزو بهره مند شوید. برای اطلاع از نحوه دریافت مدرک فنی حرفه ای و قیمت آموزشهای دیگر با کد۰۹۱۲٫۷۰۰٫۹۲۵۶ تماس بگیرید یا از سایت آموزشگاه آرایشگری زنانه استفاده کنید . اینجا کلیک کنید
لارم است نکاتی را راجب به نحوه گسترش کار ناخنکاران و آرایشگران عزیز در دنیای مجازی می باشد .
نکات مهمه درمورد جذب مشتری :
اولینکاری کهباید بکنید
این که خودتون رو کاملا جای مشتری بذارید
یامثلا در شرایط بهتری سالها خودتون مشتری بوده باشیدفرضرو براین بگیریم ک ما مشتری هستیم و قصد کاشتیاترمیم درجایی جدیدرو داریمکجا رو انتخاب میکنیم و بین جاهایی که انتخاب میکنیم کجا موندگار میشیم
حالا این فکر رو همینجا ببنندید….
وقتی میخواهیم به عنوان مشتری جایی رو انتخاب کنیم سراغ سبک و سلیقهخودمون میگردیم مثلزمانیکهاز زاویه دید ناخنکار بهاینکار نگاه میکنیم
مهم ترین اصل اینه کهباید ببینیم دوست داریم تو چه سبکی کار کنیم و مهارت و استعدادمون تو چهسبکی هست کهدر نتیجه در نهایت افرادی رو که بهاون سبک خاص علاقه دارن جذب کنیم …
ولی اینک سبکی خاصرو انتخاب کنیم برای کار
دلیلی نمیشه ک مشتری بهما مراجعه کنه؛ یا اگر اینکارو کرد؛ همچنان ادامه بده و برگرده و تبلیغمونو بکنه
پس اولین نکته شد انتخاب سبکی خاص با توجه به استعداد و روحیات شما
حالا من یه مشتری هستم و میخوام ناخنکاری رو پیدا کنماولین کاری که میکنم پرسیدن از اطرافیانوباشگاه های بدن سازیوخیاطی ها استخر ها جاهایی که زمان برای مکالمه با شخصی دیگر هست
مثلا شاید تو یه مغازه از ناخن یکی خوشم بیاد اما مکالمه ای باز نمیشه کهبخوامبپرسم
بعد از تحقیق از اطرافیان ومکانهایعمومی مستقیما میرم سراغ اینستا گرام
زاویه دید ناخنکار:
برای افراد شیک پوش و افرادی ک در محیطهای عمومی لیدر هستن یا معاشرت دارن یا شغلشون جوریه ک خانمای زیادی را در روز میبینن بایدبهترین کارمو حتی بدون هزینه یا با هزینه کم براشون بزنم و بهترین رفتار رو نشون بدم که برام منبع تبلیغاتی مجانی بشن
باید یک پیج فعال برای نشون دادن نمومه کارهام داشته باشم
چون وقتیمشتریهامدر سطح شهر تبلیعات منو میکنن ؛ شنوندهنمونه کار میخواد و اولین سوالی که میکنه :ناخنکاری که میگید پیج اینستا دارن؟
یک مبحث خیلی بزرگ راجعبهاینکه پیجتون چطور باشه ک میان خوششون بیاد هست که خیلی کلی میگم :
۱_مرتب باشه ۲_اراجیف نذارید
۳_عکس دزدیو خارجی نذازید
۴_زیر عکسا خزعبلاتننویسید اونجا دفتر خاطرات نیست.
۵_کیفیتعکسهاخوب باشه
۶_زیر دستهاو نور عکسهایکی باشه
۷_مرتب عکس بزارید حتی اگر لایک نخوردو..
الان مجددا من مشتریم و نمومه کار شما رو روی دست کسی دیدم
پیجتون رو دیدم میخوا مراجعه کنمتماس میگیرم برای نوبت..یکی ۶ صبح زنگ میزنه
یکی ۴ صبح از فضا به کرهزمین مسیج میده
یکی فقط واتسآپ داره
یکی فقط تلگرام داره یکیفقط دایرکت اینستا داره یکی فقط ۳ صبح وقت آزاد داره
باید تمام ساعات روز یاحداقل بیتشرین تایمی کهمیتونید رو کاملا در دسترس باشید
امادگیوحوصلشو داشته باشید که هر کسی رو که برای باراول به تلفن شما زنگ زد یا از هر طریقی مسیج دادجذب کنید و توضیحات کامل بدیداینشخص از بین ملیون ها ناخنکار بهشما زنگ زده!
چی با عث میشه که مصمم بشه و نوبتشو بوک کنه!؟؟!
صدای شما…انرژی مثبتتونتوضیحات کامل
اطلاعات کامل و مفیدونکوبیدن همکار???
شخص از شما سوالاتی میکنه از قبیل قیمت
مکانتونوزمان کاریو خیلی چیزایه دیگ که به این سه تا میرسیم فعلا
قیمت: در مورد قیمت تلفتی قیمت ندید و یه قیمت پایه که کمترین قیمت کارتون هسترو بدیدمردم عاشق کلمه ی مجانی و اشانتیون هستنتومراجعهاول حتما یه چیزی به مشتریتون هدیه بدید مثلا ناخنهای افتاده یا ژل یا لاک یا طراحی یا حتی در صورت لزوم ترمیم مراجعه اولولیقیمت خودتونو نشکنید
ترمیم ۱۰ تومنی فایده ای نداره ولی یک ترمیم عالیه مجانی خیلی سود داره.
مکانتون: مسلما مکانهایی خوش آدرس تر محله های بهتر شهر و سالنها ی معروف از نظر ذهنی قابل اعتماد تر هستند تا پایین شهر یا کوچه پس کوچه یا منزل
و اما بحث زمان!مثل پاسخگویی تلفن تاجاییکه ممکنهمخصوصا اوایل کار تمام تایمی رو که میتونید در دسترس باشید و هر ساعتی مشتری خواست ” تا جایی ک براتون مقدوره” بهشون نوبتت بدیدوفراموش نکنید که تلفن اول و مراجعه اول خیلی مهمه ….
این سه نکته در تلفن اول مشتری به شما خیلی مهمه….من مشتریم کار شما رو دست کسی دیدم پیج اینستاتون رو دیدمباهاتون تماس گرفتممکان خوبهبرخورو خوب بود
قیمت مناسبهدیه هم که میدین برای مراجعه اولبد نیست… امتحان میکنم
مشتری برای اولین بار به سالن شما میاد…
از همون بدو ورود لحظه به لحظه مهمه
کی درو باز میکنهچی میگهپذیرایی میشه
سردهگرمهبومیادسررویسهاچطوره
محل کار شما کجاست!!!!
تمامی نکات بالا دلیل برگشت یا برنگشتن و ازدیاد مشتری میشه .
تک ب تکصحبتهای شما یک تصوری از شما ب مشتری میده؛ آیا وارد سالنتون که شده اون تصویری که میبینه با چیزی ک تجسم کرده و توقع داشته یکیه؟
البته اگر سالندار هستید و ناخنکار حرفه ای راهکارهای بهنری نبز هست که نیاز به هزینه است که اگر خواهان مشاوره در این زمینه هستید می توانید با مدیریت سایت های آرت نیلر مکاتبه نمایید.
{jcomments on}
سری ۲۶ فیلمهای آموزش طراحی ناخن :
خدمات ناخن ؛کلبه آرزو ؛ در غرب تهران پیشرو در ارایه بهترین و جدیدترین دیزاینهای کاشت ناخن
آخرین دیدگاهها