خدمات کاشت ناخن
بهترین مرکز آموزش کاشت ناخن و خدمات ناخن در آموزشگاه آرایشگری زنانه با ارایه مدرک فنی حرفه ای 09127009256

فواید مانیکور ناخن

 

مانیکور

مانیکور یک لغت لاتین مشتق شده از کلمات Manus به معنای دست و Cura به معنای مراقبت می باشد. بنابراین مانیکور کردن به مفهوم عام آن به معنای مراقبت از دست ها می باشد. 

یک مانیکور خوب و کامل با آماده سازی ناخن و کوتیکول آن (چین پوستی موجود در پایه ناخن) آغاز می گردد. به ناخن خود دقیقا نگاه کنید. ناخن از قسمتهای مختلفی تشکیل شده است .

بخشهای مختلف ناخن عبارتند از صفحه ناخن، ریشه ناخن، ماهک، بستر و کوتیکول آن که در شکل بالا ملاحظه می نمایید.

● نکاتی برای مراقبت کلی از ناخنها

وظیفه ناخن محافظت از بافت زیرین بستر آن است بنابراین هرگز از ناخن خود به عنوان یک ابزار (مثلا برای باز کردن درب ظروف و …) استفاده نکنید.

 به زبان ساده مانيکور و پديکور برای شما یعنی نظافت دست و پا یعنی اینکه ما به دست و پایمان اجازه دهیم ماهی یکبار از لحاظ پزشکی نفس بکشند و شاداب و با تراوت شوند با مانیکور ما میتوانیم دستانی زیبا و ناخنهای مرتبی داشته باشیم و با پدیکور میتوانیم پاهایی زیبا و بدون خستگی داشته باشیم. مانیکور باعث میشود گوشت های اضافه ی دور دست گرفته شود و صدف ناخن شما بزرگتر و رشد آن بیشتر شود. پدیکور باعث می شود پوست های اضافه ی کف پا و انگشتانتان گرفته شود و قلب دوم شما نفسی دوباره بگیرد. پس توصیه می کنم اگر کاشت ناخن ندارید حتما ماهی یک بار این لطف را در حق دست و پایتان انجام دهید.

Share

کاشت ناخن

ناخنکار حرفه ای کرج و تهران : بهترین مرکز کاشت ناخن ، خدمات ناخن و آموزش کاشت ناخن

You may also like...

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *