خدمات کاشت ناخن
بهترین مرکز آموزش کاشت ناخن و خدمات ناخن در آموزشگاه آرایشگری زنانه با ارایه مدرک فنی حرفه ای 09127009256

آموزش بافت مو و اکستنشن مو

آموزش بافت مو و اکستنشن مو

اگه بخوام خیلی مفید و ساده درباره اکستنشن مو بگم اکستنشن مو (به انگلیسی: Hair Extensions) اصطلاحاً به معنای افزودن طول و حجم مو (به انگلیسی: Artificial hair integrations) می باشد. اکستنشن ها به دو شکل مصنوعی و موی طبیعی انسان می باشند. اکستنشن مو فقط برای بلند کردن قد مو استفاده نمی‌شود بلکه با کمک آنها به آسانی و به سرعت می توان به موها رنگ و حجم داد. با کمک اکستنشن می توانید در هر زمان موهایی بلند، ضخیم و خوش حالت را به لابه لای موهای طبیعی خودتان اضافه کنید. اکستنشن امکان تحولی سریع و اساسی در مو های شما را فراهم میکند. با استفاده از اکستنش های حرفه ای علاوه بر بلند کردن قد موها می توان به رنگ ها و هایلایت های جدید بدون استفاده از مواد شیمیایی مضر دست یافت. این موها به راحتی قابل استفاده هستند به طوری که با کلیپس و سنجاق به موهای طبیعی وحتی مصنوعی وصل می شوند.

مرکز اکستنشن مو

مرکز تخصصی اکستنشن مو

مرکز و آرایشگاه اکستنشن مو و بافت مو مژان بصورت تخصصی با استفاده از متخصصان خوب  اکستنشن مو مژه امیدوار است بتواند رضایت شما را کسب کند .

آموزش بافت مو و اکستنشن مو :

در آرایشگاه خوب و مرکز تخصصی بافت موی “کلبه آرزو” از جدیدترین مدلهای بافت مو بهره مند شوید. همجنین برای هنرجویان علاقمند به بافت مو و اکستنشن مو این رشته با توجه به مدل های جدید ۲۰۱۸ بصورت تخصصی آموزش داده می شود.

با ما بهترین باشید.

تلفن تماس: ۰۹۱۲٫۷۰۰٫۹۲۵۶

Share

کاشت ناخن

ناخنکار حرفه ای کرج و تهران : بهترین مرکز کاشت ناخن ، خدمات ناخن و آموزش کاشت ناخن

You may also like...

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *