خدمات کاشت ناخن
بهترین مرکز آموزش کاشت ناخن و خدمات ناخن در آموزشگاه آرایشگری زنانه با ارایه مدرک فنی حرفه ای 09127009256

ثبت نام آموزش کاشت ناخن

شرابط کلاسهای  آموزش کاشت ناخن بصورت حرفه ای و کامل –  آموزشگاه کاشت ناخن کلبه آرزو برگزار می کند :

کاشت ناخن ما در ۲۱ متد جدید می باشد که عبارتند از :

۱- کاشت ناخن با پودر .-۲-کاشت ناخن مادر با قلم. ۳- کاشتناخن  بدون تیپ ،فورمینگ. – ۴- کاشت ناخن بدون سوهان کشی ،فورمینگ – ۵- کاشت ناخن فرنچ با تیپ. ۶- کاشت ناخن فرنچ با مواد –  ۷- کاشت ناخن بدون لیکویید|کاشت ناخن دیپینگ. – ۸- بزرگ کردن صدف ناخن.  ۹- کاشت ناخن موزائیک . ۱۰- کاشت ناخن سرامیک. ۱۱- کاشت ناخن بیبی بومر. ۱۲- کاشت ناخن کریستال یا شیشه ای – ۱۳- کاشت ناخن دیزاین اکلیل  ۱۴-کاشت ناخن استندگلاس  ۱۵- کاشت ناخن دیزاین سه بعدی ۱۶- کاشت ناخن عقابی ، عاج فیلی   ۱۷- کاشت ژله ای ناخن که در ۴ متد آموزش داده می شود :۱- کاشت مادر  ۲- کاشت صدفی ۳- کاشت فرنج ۴- کاشت الماس 

 

نکات قابل تامل :جلسات آموزش کاشت ناخن که شامل موارد بالاست در ۷ جلسه آموزش داده می شود.

 

پس از پایان جلسات ذکر شده هنر جو می تواند به آموزشگاه مراجعه کرده و با مشاهده کار همکاران در آموزشگاه به رفع عبوب خود بپردازد.

 

پس از پایان دوره آموزشی ، مدرک تخصصی به هنر جو داده می شود و هنر جو برای دریافت مدرک فنی به سازمان فنی جرفه ای معرفی می شود.

 

مدیریت اموزشگاه تخصصی کاشت ناخن کلبه ارزو بر عهده سرکار خانم آرزو قهرمانی می باشد.

 

برای اطلاعات دقیقتر و ثبت نام می توانید به شماره  ۰۹۱۲٫۷۰۰٫۹۲۵۶ تماس بگیرید و یا هم از منوی تماس با ما یا ایمیل به info@artnails.ir شماره تماس خود را بگذارید تا برای ثبت نام و وقت دهی با شما تماس گرفته شود.ادرس آموزشگاه کاشت ناخن کلبه آرزو در فردوس غرب می باشد.یکبار برای همیشه کاشت ناخن را تخصصی و جرفه ای آموزش ببینید. 

Share

کاشت ناخن

ناخنکار حرفه ای کرج و تهران : بهترین مرکز کاشت ناخن ، خدمات ناخن و آموزش کاشت ناخن

You may also like...

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *